مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:372022-09-24بين الملل

صنعاءقدرتمندتر از قبل؛ انصارالله با چه موشک های بالستیکی به نبرد آینده می رود؟


منابع نظامی و امنیتی دولت صنعاء جزییات موشک های بالستیکی جدید انصارالله یمن را که در رژه بزرگ این کشور رونمایی شده بودند، منتشر کردند.

- این منابع به المیادین توضیح دادند که موشک بالستیک فلق یک موشک دوربرد است و چندین کلاهک با هدایت دقیق را حمل می کند و اخیراً آزمایش شده است.

 این منابع به موشک جدید قدس3 اشاره کردند که یک موشک دوربرد زمین به زمین است که با دقت بالایی اهداف را مورد اصابت قرار می دهد.

این منابع درباره موشک زمین به دریا دریای سرخ که یکی از موشک های جدید رونمایی شده توسط یمنی هاست، تأکید کردند: این موشک می تواند به هر هدفی در دریای سرخ، خلیج عدن و دریای عرب اصابت کرده و به اهداف ضربه بزند.

موشک دریای سرخ اخیرا آزمایش شده و تعداد زیادی از آن تولید شده است .

ارتش یمن موشک زمین به دریا محیط را رونمایی کرد.

این منابع خاطرنشان کردند که این یک موشک بالستیک راهبردی دوربرد است و نسخه پیشرفته تر و توسعه یافته موشک قاهر به شمار می رود.

نیروهای مسلح صنعاء روز چهارشنبه هفته جاری(30 شهریور) به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب 21 سپتامبر 2014 در میدان السبعین صنعاء رژه بزرگ نیروهای مسلح یمن برگزار شد.

آن ها در جریان این رژه نظامی تسلیحات راهبردی جدیدی را به نمایش گذاشتند که برخی از آن ها اخیراً وارد خدمت شده اند؛ برخی از آن ها در مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاءقدرتمندتر از قبل؛ انصارالله با چه موشک های بالستیکی به نبرد آینده می رود؟

صنعاءقدرتمندتر از قبل؛ انصارالله با چه موشک های بالستیکی به نبرد آینده می رود؟