مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:322022-09-24اقتصادي

کاهش 22 درصدی ترافیک با شناورشدن ساعات کاری ادارات


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شناور شدن ساعت کار ادارات تا 22 درصد می تواند پیک ترافیک را کاهش دهد، البته به شرطی که به طور کامل اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، صبح امروز به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، ستاد استقبال از مهر تشکیل شد.

مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر گفت: با توجه به بازگشایی مراکز آموزشی برآوردها این است که ترافیک حدود 30 درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در هفته اول مهرماه تعطیلات زیادی در پیش رو داریم و تعداد قابل توجهی از مراکز آموزشی نیز فعالیت خود را آغاز نکرده اند، افزود: برآورد این بود که 20 درصد افزایش ترافیک داشته باشیم، اما بر اساس آمار حس گرهای ترافیکی، در سطح شهر تهران تا حدود 15 درصد افزایش ترافیکی داشته ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: یکی از دلایلی که باعث جلوگیری از افزایش ترافیک بیش از این میزان بوده است، مصوبه استانداری تهران برای شناور بودن ساعات کار ادارات و مراکز عمومی و دولتی بوده است که بر مبنای آن مشاغل اداری بین ساعت 7 تا 9 صبح شروع کار خود را انتخاب می کنند؛ مطالعات ترافیکی نشان داد شناور شدن ساعت کار تا 22 درصد می تواند پیک ترافیک را کاهش دهد، البته به شرطی که به طور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 22 درصدی ترافیک با شناورشدن ساعات کاری ادارات

کاهش 22 درصدی ترافیک با شناورشدن ساعات کاری ادارات