مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 10:122022-09-24سياسي

ایثار جهادی مردان شرکت نفت در دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ صنعت نفت


مدیر عامل شرکت بهره برادری نفت و گاز گچساران گفت: ایثار جهادی مردان شرکت نفت در 8 سال جنگ تحمیلی برگ زرینی از صنعت نفت در دوران دفاع مقدس است.

- مهرداد کاهکش در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هفته دفاع نقدس یادآور رشادت و ایثار و ایستادگی در مقابل دشمنان را تبریک می گویم.

 وی بیان کرد: بی تردید یکی از مقاطع سرنوشت سازی که ملت رشید ایران هوشمندانه در آن حضور یافت و در تاریخ ماندگار شد،دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات،از خودگذشتگی ها، رشادت ها و شهادت های مردانی بزرگ است که بهترین الگو برای نسل امروز هستند.

کاهکش عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس، بزرگ مردان صنعت نفت و گاز با تقدیم بیش از یک هزار شهید با اراده سخت و ایثار و جهاد خود در مقابل بیش از 2 هزار و 500 حمله موشکی و هوایی ایستادند تا امروز نامشان و از خود گذشتگی آن روزشان نقشه راه امروز ما در صنعت نفت شود.

وی گفت: از آنجا که صنعت نفت نقش ویژه ای در اقتصاد کشور و از اهمیتی استراتژیک برخوردار بود با وجود کارخانه ها و تاسیسات نفتی و هزاران کیلومتر خطوط لوله در جنوب کشور و نگهداری از این ثروت ملی نیاز به مردانی داشت که بتوانند در جبهه اقتصادی در مقابل تهدیدات و حملات دشمنان ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار جهادی مردان شرکت نفت در دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ صنعت نفت

ایثار جهادی مردان شرکت نفت در دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ صنعت نفت