مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 09:372022-09-24سياسي

اختصاص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای جمع آوری مدارس کپری و تخریبی


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای جمع آوری مدارس کپری و تخریبی مصوب شد که این امر نهایتاً تا سال 1402 انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین نواختن زنگ مقاومت و ایثار و آغاز سال تحصیلی جدید همراه با افتتاح دبستان 6 کلاسه برکت روستای رکن آباد که با حضور استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: ما باید قدردان معلمان، فرهنگیان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت باشیم و برای توسعه فرهنگ در استان تلاش کنیم.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش کردند تا طی دو سال اخیر اعتبارات بخش آموزش و پرورش را حدود 40 درصد افزایش دهند و طی این مدت اعتبارات این وزارتخانه به نسبت کل اعتبارات کشور از رشد 14 درصدی برخوردار بود که این عدد تا پیش از این 9 درصد کل اعتبارات بوده است.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح رتبه بندی معلمان دارای نواقصی بود که با نظر کمیسیون تطبیق، مزایای این طرح شامل معلمان مهرآفرین نیز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای جمع آوری مدارس کپری و تخریبی

اختصاص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای جمع آوری مدارس کپری و تخریبی