مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 08:572022-09-24سياسي

غربت مسجدالنبی (ص) در آستانه رحلت پیامبر(ص)/ فقط بقیع غریب نیست+فیلم


در آستانه سالروز رحلت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، مسجدالنبی (ص) خلوت و تعداد زائران حرم نبوی محدود است؛ تا جایی که فقط قبرستان بقیع در غربت نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، محرم و صفر ماه های اندوه اهل بیت علیهم السلام است که در روزهای پایانی ماه صفر، رحلت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام این غصه را چند برابر می کند.

28 صفر روز مصیبت بزرگ خاندان اهل بیت علیهم السلام است و آخرین پیامبر الهی رحلت کرده است.

البته حضرت محمد صلی الله علیه و آله سال یازدهم هجرت در مناسک حج تمتع در سخنرانی عمومی به صراحت از شهادت قریب الوقوع خود خبر داده اند.

ایشان در حجهالوداع در حالی که مشغول به انجام رمی جمرات بودند، فرمودند: مناسک خود را از من ‏فرا گیرید، شاید بعد از امسال دیگر به حج نیایم و هرگز مرا دیگر در این جایگاه نخواهید دید .

  مسجدالنبی؛ شب گذشته پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله همچنین در ماه محرم در حالی که حدود یک ماه تا شهادتشان باقی مانده بود، فرمودند: فراق نزدیک شده و بازگشت ‏به سوی خداوند است.

نزدیک است فرا خوانده شوم و دعوت حق را اجابت نمایم و من دو چیز گران در میان شما می گذارم و می روم: کتاب خدا و عترتم، و خداوند لطیف و آگاه به من خبر داد که این دو هرگز از یکدیگر جدا نشوند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربت مسجدالنبی (ص) در آستانه رحلت پیامبر(ص)/ فقط بقیع غریب نیست+فیلم

غربت مسجدالنبی (ص) در آستانه رحلت پیامبر(ص)/ فقط بقیع غریب نیست+فیلم