مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 02:272022-09-23سياسي

واکنش محسن رضایی به «اتفاقات اخیر در کشور»


واکنش محسن رضایی به اتفاقات اخیر در کشور  مهر نوشت : معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: نیروهای مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.

محسن رضایی ظهر جمعه در رزمایش مومنانه اهدای 313 سری جهیزیه در خوزستان اظهار کرد: برخی دشمنان خبیث هجمه هایی را علیه نیروهای نظامی در راستای قراردادن مردم در مقابل نیروهای مسلح انجام داده و می دهند که با هوشیاری ملت ایران در رسیدن به این هدف ناکام مانده اند.

وی در ادامه تخریب اموال عمومی را عملی داعشی خواند و گفت: این افراد قصد دارند با سوءاستفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیروهای مسلح خدشه وارد کنند اما غافل از این هستند که نیروهای مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.

معاون اقتصادی رییس جمهور همچنین هدف غایی نیروهای نظامی کشور را آرامش مردم دانست و افزود: آرزوی نیروهای نظامی این است که در راه سربلندی کشور به شهادت برسند.

رضایی در ادامه رزمایش مومنانه را اقدامی مهم عنوان کرد و گفت: هدف اینگونه رزمایش ها در کنار کمک به جوانان، ساختن افرادی خلاق و مولد است که امید می رود با تلاش خیران این رزمایش ها ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش محسن رضایی به «اتفاقات اخیر در کشور»

واکنش محسن رضایی به «اتفاقات اخیر در کشور»