مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 15:472022-09-23سياسي

رییس جمهور موفق به ارائه نظرات مردم ایران در سازمان ملل شد


ائمه جمعه استان زنجان حضور رییس جمهور در مجموع عمومی را مهم و فرصتی برای تبیین نظرات نظام برشمرد و گفتند که رییس جمهور توانست نظرات بر حق مردم ایران را درباره موضوعات مختلف بیان کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان با تاکید بر تاثر آور بودن فوت هر انسان، اقدامات هنجار شکنانه به این بهانه را مردود دانستند و حضور رییس جمهور در مجموع عمومی را مهم و فرصتی برای تبیین نظرات نظام برشمرد و گفتند که رییس جمهور توانست نظرات بر حق مردم ایران را درباره موضوعات مختلف بیان کنند.

امام جمعه ماهنشان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته و با بیان اینکه هدف از گرامیداشت و تکریم هفته مقدس تبیین دستاوردهای جنگ و جلوگیری از تحریف و همچنین جلوگیری از فراموش شدن دفاع مقدس و آشنا کردن نسل جوان با حقایق دفاع مقدس است، اظهار کرد: این اهداف مهم وظیفه پیشکسوتان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، معلمین، اساتید و همه مردم است.

حجت الاسلام محمدرضا علی اکبری با تبریک آغاز سال تحصیلی به همه دانش آموزان و فرهنگیان و با بیان اینکه بعد از دو سال که به خاطر بیماری منحوس کرونا مراکز آموزشی تعطیل یا نیمه تعطیل بودند امسال به حمدالله شاهد بازگشایی دوباره مدارس هستیم، افزود: باید س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور موفق به ارائه نظرات مردم ایران در سازمان ملل شد

رییس جمهور موفق به ارائه نظرات مردم ایران در سازمان ملل شد