مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 15:272022-09-23سياسي

امام جمعه کرج: مشکل دشمن مسئله حجاب نیست بلکه مشکلشان اصل نظام است


آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی گفت: برخی از افرادی که در جبهه حق قرار دارند مراقب باشند در میدان دشمن بازی نکنند و موضعی نگیرند که جبهه دشمن را تقویت کنند؛ - آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی گفت: برخی از افرادی که در جبهه حق قرار دارند مراقب باشند در میدان دشمن بازی نکنند و موضعی نگیرند که جبهه دشمن را تقویت کنند؛ چراکه مشکل دشمن مسئله حجاب نیست بلکه مشکلشان اصل نظام است.

امام جمعه کرج گفت: اگر کسی بخواهد امنیت را از بین ببرد و بی ثباتی در جامعه به وجود بیاورد به ملت خیانت کرده است؛ بر همین اساس اگر انتقادی بر برخی موسسات وجود دارد باید از طریق قانونی پیگیری شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی  در خطبه های نماز جمعه یکم مهرماه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، عنوان کرد: انقلاب ملت ایران صرفا شکست یک  نظام وابسته و فاسد و یک ضربه مقطعی به آمریکا و استکبار نبود، بلکه تهدید نظام امپراطوری سلطه بود و مستکبران غرب و شرق با درک عمق این تهدید جنگ را با تحریک و تشویق صدام بر ملت ایران تحمل کرد و این امپراطوری ضربه خورده است.

  وی افزود: این امپراطوری با جمع کردن تمام عده خود دوباره به میدان آمده و هم فشار اقتصادی و هم مشکلات سیاسی به وجود می آورد و هم در مسائل فرهنگی و اجتماعی خلل ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: مشکل دشمن مسئله حجاب نیست بلکه مشکلشان اصل نظام است

امام جمعه کرج: مشکل دشمن مسئله حجاب نیست بلکه مشکلشان اصل نظام است