مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 15:072022-09-23سياسي

قوه قضاییه به جرائم اغتشاشگران حوادث اخیر رسیدگی کند


تظاهرات کنندگان در سراسر کشور در محکومیت اغتشاشات روزهای اخیر خواستار رسیدگی قوه قضاییه به جرائم آشوبگران و اغتشاشگران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس ، تظاهرات بزرگ مردم ایران در محکومیت فتنه گران و هتاکان به مقدسات دینی با صدور قطعنامه ای پایان یافت.

متن کامل قطعنامه به شرح زیر است: وَلَنْ تَرْضَیٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَیٰ حَتَّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ۗ قُلْ إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الْهُدَیٰ امت اسلام در شرایطی از یک آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده و با خلق اربعینی بی نظیر شور و شکوه اسلامی، شیعی و انقلابی خود را نمایان ساخت و بر تمام معادلات باطل و ذهنیت های منفی دشمنان خط بطلان کشید؛ که امواج خاموش سازند،اما همانگونه که ابوسفیان ها و ابوجهل ها نتوانستند از نورانیت قرآن بکاهند، این تفاله های استکبار نیز به حکم آیه یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ نخواهند توانست ذره ای از عظمت قرآن کم کنند.

ما با تمام وجود اعلام می کنیم تا جان در بدن داریم از قرآن و اهل بیت علیهم السلام و ولایت جدا نخواهیم شد و همچنان ادامه دهنده راه نورانی شهدا و امام شهدا بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف پست و پلید خود ناکام خواهیم گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه به جرائم اغتشاشگران حوادث اخیر رسیدگی کند

قوه قضاییه به جرائم اغتشاشگران حوادث اخیر رسیدگی کند