مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 14:422022-09-23سياسي

سردار رفیعی آتانی: وطن فروشان دیروز، امروز نگران خاک ایران شده اند


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: همان افرادی که روزگاری به خاک کشور چوب حراج زدند حالا نگران ایران شده اند! این افراد کی و کجا برای حفظ این آب و خاک هزینه داده اند که امروز با اجیر کردن اراذل و اوباش و رها کردن آن ها در کف خیابان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین که ظهر امروز در و اراده فولادین خود آن ها را از کشور بیرون و آواره کرد، صدا بلند کرده اند و اعلام می کنند ما نگران خاک ایرانیم و ما دوست دار ایران هستیم، وطن فروشان دیروز، امروز خود را حامی وطن معرفی می کنند.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز به آموختند که امام(ره) با پشتوانه ملت انقلابی و اربعینی حرکت خود را آغاز کرد و با تکیه بر همین مولفه، کاری کرد ایران به بستری برای جاری شدن اسلام و مبانی آن تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: هنر امام(ره) این بود که اسلام و ایران را برای تحقق هدفی متعالی به یکدیگر برساند و جایی را که تحت سلطه مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار قرار داشت را به مسیر اقتدار و عزت هدایت کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به زوایای مختلف سالهای دفاع مقدس گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با محوریت شیطان بزرگ به خاک ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: وطن فروشان دیروز، امروز نگران خاک ایران شده اند

سردار رفیعی آتانی: وطن فروشان دیروز، امروز نگران خاک ایران شده اند