مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 13:522022-09-23سياسي

قاضی زاده هاشمی: اتفاقات اخیر اعلام جنگ رسمی علیه خدا و احکام خداست


معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین مراسم بزرگداشت شهدای مدفون در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: آزادی شهید آزادی از بند خود و رسیدن به ابدیت است و آزادی عنوان شده از سوی استکبار آزادی از بندگی خدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در بزرگداشت 866 شهید مدفون در حرم مطهر رضوی، ضمن ادای احترام به مقام شهدایی مکتب حسینی گفت: مقام شهادت بی نظیر است و باید بشناسیم چرا این عمل بسیار فضیلت دارد که همه معصومین به مقام شهادت رسیده اند.

  وی با اشاره به جایگاه شهادت کرد و افزود: هر کسی می خواست به جبهه برود اذن خود را از امام رضا (ع) می گرفت و شهید حججی و شهید سلیمانی نمونه ای از این موارد هستند در دوران دفاع مقدس رزمندگان به حرم می آمدند و از اینجا عازم می شدند.

   رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: معصومین ما هیچ کدام به جز با شهادت از دنیا نرفته اند و این شهادت چه جایگاه عظیمی دارد که آگاهانه انسان خود را فدا کند، حضرت علی(ع) انسان بی نظیر تاریخ است وقتی ضربه می خورد و می داند که شهادتش مسلم شده گفت با شهادت رستگار خواهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: اتفاقات اخیر اعلام جنگ رسمی علیه خدا و احکام خداست

قاضی زاده هاشمی: اتفاقات اخیر اعلام جنگ رسمی علیه خدا و احکام خداست