مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 13:022022-09-23سياسي

اهانت به ساحت مقدس قرآن و ارزش ها بخشودنی نیست/لغزش بعضی از خواص در ماجرای اخیر


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: گروهی از دشمن خط گرفتند، هشتک سازی و برجسته سازی کردند و شعارهای هنجارشکن دادند و هتک حرمت علیه مقدسات داشتند و به اسم دفاع از حقوق شهروند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در آیین نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: حضرت علی(ع)  فرمودند از خدا ترس داشته باشید مانند آن کسی که در اثر پرهیز بر هوا و هوس خود غالب شده است .

امام جمعه کرمان با اشاره به رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بیان کرد: اگر بخواهیم عظمت حرکت هدایتی پیامبر را درک کنیم باید به ارزش ها، تفکر و جامعه آن روز توجه داشته باشیم .

علیدادی سلیمانی ابراز داشت: پیامبر اعظم(ص) با صبر و جهاد توانست فضای آن دوران را عوض کند و پیامبر(ص) مانند مردم زندگی می کرد و رفتار و محبت و ادب ایشان بر مردم تاثیر می گذاشت.

وی عنوان کرد: عضو رسمی شدن ایران در اجلاس شانگ های یکی از دستاوردهای بزرگ است آن هم در شرایطی که کشور ما در تحریم است و همه بر علیه ما هستند.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: حضور شجاعانه و مقتدرانه در سازمان ملل و دفاع جانانه رییس جمهوری از حق مردم و ارزش های دینی و شهید سلیمانی و پیگیری ظالمی که دستور ترور ایشان را داد و همچنین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به ساحت مقدس قرآن و ارزش ها بخشودنی نیست/لغزش بعضی از خواص در ماجرای اخیر

اهانت به ساحت مقدس قرآن و ارزش ها بخشودنی نیست/لغزش بعضی از خواص در ماجرای اخیر