مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 12:522022-09-23سياسي

شریعتمداری: بعد از حماسه اربعین و عضویت در شانگهای آشوب به شدت مورد نیاز دشمن بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره آشوب های اخیر که آن را «انتقام ناکام دشمنان از حماسه بزرگ اربعین با اسم رمز گشت ارشاد» دانسته بود گفت: - مدیر مسئول روزنامه کیهان نسبت به اتفاقات و آشوب های اخیر پیرامون فوت مهسا امینی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره آشوب های اخیر که آن را انتقام ناکام دشمنان از حماسه بزرگ اربعین با اسم رمز گشت ارشاد دانسته بود گفت: جنس آشوب ها، شعار های ساختارشکنانه و اقدامات وحشیانه آن ها به وضوح نشان می دهد که ماجرای فوت خانم مهسا امینی فقط یک بهانه بوده است و دشمنان بیرونی بار دیگر پادو های داخلی خود را برای انتقام از مردم و ایران اسلامی به میدان فرستاده اند.

وی افزود: حمایت رسمی و علنی آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی و برخی از گروه های بدنام داخلی از آشوبگران نمی تواند بدون ارتباط سازمان یافته با عوامل اصلی آشوب باشد.

این بهانه مخصوصاً بعد از حماسه عظیم اربعین حسینی علیه السلام و عضویت در شانگ های و حضور مقتدرانه رییس جمهور در سازمان ملل به شدت مورد نیاز دشمن بود.

شریعتمداری در ادامه گفت: فوت خانم مهسا امینی اتفاق ناگواری بوده است، ولی این رخداد آنگونه که تمامی شواهد و اسناد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: بعد از حماسه اربعین و عضویت در شانگهای آشوب به شدت مورد نیاز دشمن بود

شریعتمداری: بعد از حماسه اربعین و عضویت در شانگهای آشوب به شدت مورد نیاز دشمن بود