مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 12:422022-09-23سياسي

اسناد تاریخی ثابت می کند که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم


دبیر هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: اسناد ثابت می کنند ما در این جنگ پیروز شدیم و تا الان نزدیک 34 سال است که امنیت نظامی و بازدارندگی مان آنقدر بالا است که هیچ دشمنی جرأت اعلام حمله نظامی با ما را نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیر مجتبی جعفری، دبیر هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کشور اظهار کرد: معمولا در جنگ ها و وقایع مهم تاریخی روزی که دشمن به کشوری حمله می کند را گرامی می دارند؛ ولی ما در کشور روزی که دشمن با 192 فروند جنگنده 15 شهر و فرودگاه را بمباران کرده را گرامی می داریم.

وی با اشاره به پیام امام در روزهای اول جنگ و پیام مقام معظم رهبری به عنوان نماینده امام در شورای عالی دفاع گفت: برای اینکه ایران نشان دهد کسی در خانه است که از این مرز و بوم دفاع کند، کمتر از دو ساعت از تجاوز هوایی عراق، گذشته بود که 8 فروند هواپیمای ارتش در عملیات انتقام به عراق حمله کردند تا بفهمانند عراق به هدفش نرسیده است.

جعفری با بیان اینکه دشمن بعد از 34 روز مقاومت نیمی از خرمشهر را توانست اشغال کند، خاطرنشان کرد: تأکید مکرر مقام معظم رهبری نسبت به بیان حقایق و بازگویی روایت های 8 سال دفاع مقدس برای مردم به خاطر این است که دشمن همان رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد تاریخی ثابت می کند که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم

اسناد تاریخی ثابت می کند که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم