مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 12:272022-09-23سياسي

خداحافظی امام جمعه شهرستان انار از مردم این شهر


14 سال خدمت گزاری به مردم شریف و بزرگوار انار برایم افتخار بود و با درخواست مرخصی یک ساله از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت الاسلام حسن منتظری امروز در آخرین اقامه نماز جمعه در شهرستان انار با بیان اینکه یکی از هنرهای انسان های مومن دشمن شناسی است، اظهار کرد: اهداف اغتشاشگران اعتراض به مرگ یک خانم 22ساله نیست،  آنها با اهانت شان به قرآن کریم، آتش زدن مساجد و موکب های حسینی، با اصل دین مشکل دارند.

وی با بیان اینکه پدران و مادران مراقب سوءاستفاده دشمنان از هیجانات و احساسات نوجوانان و جوانان باشند، تصریح کرد: حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود، گروهک منافقین، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان از آشوب گران هویت واقعی آنها را نشان می دهد.

منتظری ابراز کرد: برنامه های آموزشی شبکه های تلویزیونی معاند و همچنین شبکه های اجتماعی این روزها پیرامون چگونگی ساخت مواد آتش زا، آموزش نحوه درگیری با نیروهای انتظامی، حمله به مراکز حساس و حیاتی، پروژه کشته سازی و دیگر موارد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت ها،  مجاهدت های رزمندگان مخلص و شهیدان جان برکف است که به فرمایش امام خامنه ای باید این حماسه ها به اطلاع نسل های بعدی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی امام جمعه شهرستان انار از مردم این شهر

خداحافظی امام جمعه شهرستان انار از مردم این شهر