مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 11:222022-09-23سياسي

شهردار تبریز: حسین اجاقی با خون خود ضامن امنیت مردم شد


شهید حسین اجاقی، بسیجی جان بر کف و مدافع امنیت نیز با نثار خون خود، نشان داد که جوانان معتقد و ولایی همچنان آماده دفاع از حقوق ملت و نظام در برابر اغتشاشگران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهردار تبریز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، قائم مقام، معاونان و شهرداران مناطق دهگانه در منزل شهید مدافع امنیت حسین اجاقی حضور یافت.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز با همراهی حکیمه غفوری، سید کاظم زعفرانچی لر و یاسین بجانی از اعضای شورای اسلامی شهر، محبوب تیزپاز قائم مقام، معاونان ستادی و شهرداران مناطق در منزل شهید مدافع امنیت حسین اجاقی حضور یافتند.

شهید مدافع امنیت حسین اجاقی 30 شهریور به دست منافقان و اغتشاشگران در تبریز به شهادت رسید.

شهردار تبریز در این دیدار گفت: شهدا با نثار خون خود از جمله انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاطع حساس گوناگون، ضامن امنیت مردم و مدافع آرمان های انقلاب و نظام بوده اند.

وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطاعت و فرمانبری جوانان این مرز و بوم از منویات رهبری و آرمان های امام (ره) و شهدا، این جانفشانی ها همیشه ادامه دار بوده و دشمنان ملت و کشور را مأیوس کرده است.

هوشیار عنوان کرد: شهید حسین اجاقی، بسیجی جان بر کف و مدافع امنیت نیز با نثار خون خود، نشان داد که جوانان معتقد و ولایی همچنان آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز: حسین اجاقی با خون خود ضامن امنیت مردم شد

شهردار تبریز: حسین اجاقی با خون خود ضامن امنیت مردم شد