مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 10:322022-09-23بين الملل

هشدار سفیر فلسطی درباره انتقال سفارت انگلیس


سفیر فلسطین در لندن به دولت انگلیس هشدار داد که هرگونه تصمیم برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس نقض شدید قوانین بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پایگاه خبری ارم نیوز امارات امروز جمعه به نقل از حسام زملط سفیر فلسطین در انگلیس اضافه کرد که بسیار تأسف آور است که لیز تراس نخست وزیر انگلیس در اولین حضور خود در سازمان ملل با وعده بازنگری در محل سفارت بریتانیا در سرزمین های اشغالی نقض قوانین بین المللی را متعهد شد.

وی در صفحه توییتر خود نوشت که هر گونه جا به جایی سفارت در سرزمین های اشغالی نقض آشکار قوانین بین المللی است و مسئولیت های تاریخی آن بر عهده انگلیس خواهد بود.

این دیپلمات فلسطینی هشدار داد که انتقال سفارت از تل آویو به قدس راه حل تشکیل دو کشور را تضعیف می کند و به وضعیت شکننده در قدس و سایر سرزمین های اشغالی دامن می زند.

زملط بیان کرد که چنین وعده ای، غیراخلاقی، غیرقانونی و غیرمسئولانه است.

دولت انگلیس روز چهارشنبه گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که لیز تراس نخست وزیر این کشور در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در دیدار با یاییر لاپید همتای اسراییلی خود از قصد لندن برای بازنگری در مقر کنونی سفارت انگلیس در سرزمین های اشغالی سخن گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سفیر فلسطی درباره انتقال سفارت انگلیس

هشدار سفیر فلسطی درباره انتقال سفارت انگلیس