مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 23:272022-09-22سياسي

کمک رسانه ها برای تبیین بخش تعاون


نباید همه دستاوردهای بخش تعاون را با توجه به عملکرد منفی یک تعاونی زیرسوال برد و رسانه ها باید بخش تعاون را تبیین کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامحسین حسینی، رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی امروز در اولین همایش تعاون و رسانه خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت های بخش تعاون اظهارداشت: یکی از دلایل که از رسانه ها در بخش تعاون کمک گرفته ایم عدم تحقق اهداف بخش تعاون در برنامه ششم و سهمی که برای تعاون بوده است.

وی تصریح کرد: قریب دو سال پیش تشکل های بخش خصوصی کشور با رهبری دیدار داشتند که هشت تا ده محور برای بخش تعاون مطرح شده  که رهبری در پایان ضمن تایید این محورها به وزیر وقت دستور دادند که مسایل را پیگیری و به نتیجه برسانند.

رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به بخش تعاون توجه کرده و سند چشم انداز بخش تعاون سال 99 تصویب شده و هنوز این سند خاک می خورد، یادآور شد: دولت سیزدهم هم به کارگران هم به بازنشستگان و هم به بخش تعاون از لحاظ حقوقی توجه کرده است.

حسینی با بیان اینکه پرسه دو ماهه تعریف شده تا که سند تعاون اجرایی شود، افزود: سهم 25 درصدی که برای بخش تعاون تعریف شده و هنوز در اقتصاد محقق نشده و اقتصاد بیشتر دولتی بوده و تحقق این سهم سخت بوده ولی می توان به این اهداف دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانه ها برای تبیین بخش تعاون

کمک رسانه ها برای تبیین بخش تعاون