مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 21:372022-09-22دانش

ضرورت برخورد قوه قضاییه با متولیان فرهنگی که در امر حجاب ترک فعل کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، پنج دفتر تشکل های دانشجویی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در بیانیه ای، ضمن اعلام برائت از آشوبگران، - پنج دفتر تشکل های دانشجویی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان خواستار برخورد قوه قضاییه با ترک فعل متولیان فرهنگی در امر آموزش حجاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، پنج دفتر تشکل های دانشجویی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در بیانیه ای، ضمن اعلام برائت از آشوبگران، از قوه قضاییه خواستند تا با ترک فعل متولیان فرهنگ در مدارس، دانشگاه ها، سینما و تلویزیون در آگاه کردن مردم نسبت به ارزش حجاب، برخورد شدید کند.

در این بیانیه آمده است: داغی دیگر بر دل پر داغ مام وطن نشست ولی مادر هزار داغ ایران باز هم نتوانست در سوگ فرزند خویش عزاداری کند و داغ سینه اش را به اشک دیده فرو بنشاند؛ چرا که همچون همیشه کفتارهای درنده در کمین نشسته اند تا از این داغ آتشی بر افروزند و پیکر رعنای مام وطن را به آتش بکشند و تکه تکه سازند.

شاهد آن که هنوز خاک مزار مهسا خشک نشده به بهانه داغ او پرچم مقدس ایران عزیزرا به آتش کشیدند.

شاهد آن که حزب خونخوار و تجزیه طلبی همچون کوموله که تا دیروز زنان و کودکان کردستان عزیز را سلاخی می کرد و به رگبار می بست حالا مدعی خونخواهی دخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد قوه قضاییه با متولیان فرهنگی که در امر حجاب ترک فعل کرده اند

ضرورت برخورد قوه قضاییه با متولیان فرهنگی که در امر حجاب ترک فعل کرده اند