مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 21:272022-09-22سياسي

حریزاوی: کشته سازی و تخریب اموال عمومی قضیه ای فراتر از بحث گشت ارشاد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه ها و فعالان فضای مجازی کردستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی نهال بالنده ای است که در کشاکش حوادث و کوران اتفاقات بالندگی می یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه امام علی(ع) خود را درخت بیابان معرفی می کرد که چوب آن به مراتب از چوب باغ محکم تر است، انقلاب اسلامی را بی تشابه به این درخت ندانست و گفت: به مراتب انقلاب ما در رویدادها دچار رشد و تحول می شود و شاخ و برگ و ریشه های آن قوی تر خواهد شد.

حجت الاسلام حریزاوی اظهار داشت: بر اساس پایش های ملی صورت گرفته، زنان کردستان نماد عفت، پاکدامنی و وفاداری به زندگی و میهن اسلامی هستند و هر از گاهی  برخی جلوه های بانوان این خطه نمایان می شود.

وی شهیده فاطمه اسدی را نمونه ای از زنان باعفت کُرد توصیف کرد و افزود: شلیر رسولی بانویی هم که اخیرا در راه حفظ پاکدامنی و عفت و ناموس، جانش را از دست داد، ضمن اینکه مهسا امینی نیز از جمله دختران شرافتمند و با آبروی کردستان بوده است.

قائم مقام را تخریب و شروع به کشته سازی می کند، نشان می دهد قضیه فراتر از بحث حجاب و گشت ارشاد است.

  قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم بررسی اشتباهات و حقایق وقایع اخیر تاکید کرد و یادآور شد: در حوادث اخیر نباید اجازه داد نوجوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریزاوی: کشته سازی و تخریب اموال عمومی قضیه ای فراتر از بحث گشت ارشاد است

حریزاوی: کشته سازی و تخریب اموال عمومی قضیه ای فراتر از بحث گشت ارشاد است