مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 20:272022-09-22سياسي

مردم همدان خطاب به اغتشاشگران: تا آخر پای انقلاب می مانیم


مردم دارالمومنین همدان در پی هتک حرمت به محضر قرآن و اهل بیت(ع) و ساحت مقدس امامزاده عبدالله(ع) توسط اغتشاشگران راهپیمایی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز تجمع خودجوش مردم دارالمومنین همدان در پی هتک حرمت و جسارت به محضر قرآن و اهل بیت(ع) و ساحت مقدس امامزاده عبدالله(ع) توسط اغتشاشگران برگزار شد.

در این تجمع مردم در میدان امامزاده عبدالله(ع) جمع شدند و با حضور در میدان امام(ره) و پیاده راه بوعلی خود را برای ساعت 17:30 به آرامگاه بوعلی رساندند و تا ساعت 19 که همراه با اقامه نماز بود در این تجمع اعتراضی علیه آشوبگران حضور داشتند.

در این تجمع که کاملا خودجوش بود و فقط سه ساعت زمان تا برگزاری آن برای فراخوان فرصت وجود داشت مردم با حضور گسترده و با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر ضد ولایت فقیه ، نیروی انتظامی دلاورمردان امنیت ، تا آخرین نفس پای انقلاب می مانیم شعار ما ملت امام حسینیم را سر دادند و حمایت خود را از انقلاب نشان دادند.

سخنران مردمی این مراسم ضمن تشکر از حضور مردم و تقدیر از حافظان امنیت در کشور به نمایندگی از حضار عنوان کرد اینجا دارالمومنین همدان و شهر شهدا و عالمان بزرگ است و اجازه نخواهیم داد اغتشاشگران در این نقطه فرهنگ خیز جولان دهند، تا وقتی کوچکترین اغتشاشی در اینجا باشد مردم نیز در صحنه حضور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم همدان خطاب به اغتشاشگران: تا آخر پای انقلاب می مانیم

مردم همدان خطاب به اغتشاشگران: تا آخر پای انقلاب می مانیم