مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 17:172022-09-22سياسي

معاون قوه قضاییه: شرایط دو ایرانی محبوس در آمریکا مساعد نیست


بر اساس گزارش های واصله، یکی از این افراد، فردی به نام رضا سرهنگ پور است؛ وی 46 ساله و ساکن مونترال کاناداست و توسط نیروهای مرزی آمریکایی دستگیر شده است.

- کاظم غریب آبادی: بر اساس گزارش های واصله، یکی از این افراد، فردی به نام رضا سرهنگ پور است؛ وی 46 ساله و ساکن مونترال کاناداست و توسط نیروهای مرزی آمریکایی دستگیر شده است.

دبیر ستاد حقوق بشر بر پیگیری حقوق شهروندان ایرانی در سراسر جهان تأکید کرد و گفت: طی یک سال گذشته آمریکا دو شهروند ایرانی را به بهانه واهی دور زدن تحریم دستگیر کرده که هر دو در شرایط نامساعدی به سر می برند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نادین اولیویه ری سفیر جدید سوییس در جمهوری اسلامی ایران، با کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

  در این دیدار، دبیر ستاد حقوق بشر بر مأموریت معاونت امور بین الملل و ستاد حقوق بشر برای پیگیری حقوق شهروندان ایرانی در سراسر جهان تأکید کرد و گفت: طی یک سال گذشته آمریکا دو شهروند ایرانی را به بهانه واهی دور زدن تحریم دستگیر کرده که هر دو در شرایط نامساعدی به سر می برند.

  وی افزود: بر اساس گزارش های واصله، یکی از این افراد، فردی به نام رضا سرهنگ پور است؛ وی 46 ساله و ساکن مونترال کاناداست و توسط نیروهای مرزی آمریکایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قوه قضاییه: شرایط دو ایرانی محبوس در آمریکا مساعد نیست

معاون قوه قضاییه: شرایط دو ایرانی محبوس در آمریکا مساعد نیست