مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-22سياسي

قدرت نمایی نیروهای مسلح در یاسوج/خرمدل: سپاه فتح با همه توان پای انقلاب است+فیلم


مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد و در شهر یاسوج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد و در شهر یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم خانواده های ایثارگران مسئولان استانی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و استاندار و همچنین فرمانده سپاه فتح و فرماندهان نظامی و انتظامی در بلوار عدل یاسوج برگزار شد.

در این آیین سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به این دلیل دفاع مقدس نامیده می شود چون ما جنگ طلب نبوده و نیستیم و در حال دفاع کردن از خود بودیم.

این فرمانده گفت: در دفاع مقدس فرمانده ما امام راحل بود اما فرمانده بعثیون فردی بی اصل و نسب یعنی صدام فرماندهی می کرد که این دو به هیچ وجه قابل مقایسه نیستند.

وی در ادامه با بیان اینکه اهداف آنها تصرف خاک ایران و از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی بود یادآور شد: هیچ گاه نمی توان تجهیزات آنها را با ما مقایسه کرد در همه حوزه ها چندین برابر ما امکانات داشتند بودجه های مختلفی به سوی آنها سرازیر می شد ولی ما با قدرت ایمان خود به پیروزی رسیدیم.

این فرمانده با بیان اینکه دفاع مقدس در سال 67 به پایان نرسید یادآور شد: دفاع مقدس از همان ابتدای شکل گیری ما هوشیارانه از امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نمایی نیروهای مسلح در یاسوج/خرمدل: سپاه فتح با همه توان پای انقلاب است+فیلم

قدرت نمایی نیروهای مسلح در یاسوج/خرمدل: سپاه فتح با همه توان پای انقلاب است+فیلم