مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 15:122022-09-22اقتصادي

واریز حمایت مالی اداره کل به حساب هیأت های ورزشی


مدیرکل ورزش و جوانان از واریز حمایت مالی اداره کل به حساب هیأت های ورزشی در چند روز آینده خبر داد و گفت: این حمایت در حد توان اداره کل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در جلسه ستاد المپیاد استعدادهای برتر استان زنجان با بیان اینکه ارتقای 8 پله ای در المپیاد سال های 97 و 98 یعنی زنجان می تواند در سکوی برترین ها باشد، اظهار کرد: باید بخش خصوصی، صنعت، خیرین و دستگاه های اجرایی ورزش را یاری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: یاری کردن ورزش نوعی خود یاری در تمام بخش هاست و توسعه ورزش و تحرک بدنی جامعه را به سوی نشاط و سر زندگی و سلامتی و پویایی می برد.

وی ضمن تقدیر از زحمات اعضای هیأت های ورزشی و موفقیت هایشان با کمترین امکانات اظهار داشت: ملت ایران آموخته است که بحران ها و تهدیدها را به فرصت هایی طلایی تبدیل کند و در عرصه ورزش نیز همواره چنین بوده است.

بازرگان در ادامه با ابراز خرسندی از فضای همدلی موجود در استان برای مدیریت مشکلات و محدودیت ها افزود: در این شرایط تلاش ها بر این است که حمایت حامیان مالی و خیرین استان را جذب کنیم و در این راستا از استانداری نیز درخواست مساعدت و همکاری کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز حمایت مالی اداره کل به حساب هیأت های ورزشی

واریز حمایت مالی اداره کل به حساب هیأت های ورزشی