مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-22اجتماعي

21 هزار پرونده توانبخشی در زنجان فعال است


در بهزیستی استان زنجان بیش از 21 هزار پرونده توانبخشی زیرپوشش وجود دارد و یک هزار و 698 نفر از افراد دارای معلولیت نیز از خدمات مراکز شبانه روزی بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر مجموعاً 70 مرکزغیردولتی (روزانه، شبانه روزی،  ومراکز مثبت زندگی) در حوزه توانبخشی به افراد دارای معلولیت خدمات  ارائه می دهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه این برنامه به افراد دارای آسیب، توانایی رسیدن به سطح عملکردی مطلوب از نظر ذهنی، فیزیکی، شناختی، روانی و اجتماعی را می دهد، افزود: در بهزیستی استان زنجان بیش از 21 هزار پرونده توانبخشی زیرپوشش وجود دارد و یک هزار  و 698 نفر از افراد دارای معلولیت نیز از خدمات مراکز شبانه روزی بهره مند هستند.

وی خدمات توانبخشی را یک فرایند پیشرونده، پویا، هدفمند و غالبا محدود از نظر زمانی عنوان کرد و گفت: افراد دارای معلولیت، سالمندان، بیماران روانی مزمن و افراد دارای اختلالات طیف اتیسمی که معلولیت یا ناتوانی آنها به تایید کمیسیون تعیین نوع و شدت معلولیت استان رسیده باشد از این خدمات بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار پرونده توانبخشی در زنجان فعال است

21 هزار پرونده توانبخشی در زنجان فعال است