مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-22اقتصادي

حوادث ناشی از کار کاهش می یابد


معاون روابط کار وزارت تعاون با اشاره به اینکه برای صیانت از نیروی کار تلاش شده بتوانیم حوادث ناشی از کار را به حداقل برسانیم، گفت: اگر ما جان یک انسان را نجات دهیم انگاری که جان کل انسان ها را نجات دادیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین علی رعیتی فر، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صبح امروز در همایش جامع روابط کار، با بیان اینکه استان البرز هفتمین استانی است که در آن کارگاه آموزشی حوزه روابط کار تشکیل می شود، اظهار کرد: حوزه روابط کار رکن اصلی وزارت کار و رفاه اجتماعی است.

  وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم حوزه روابط کار به هویت اصلی و اولیه خود باز گردد، گفت: در مسائل معیشتی در حوزه روابط کار به دلیل اهمیت حوزه کاری پرونده های که هیات های حل اختلاف و تشخیص مطرح می شود، عددی که برای کارفرما یا شخصی محکوم اعلام می شود خیلی عدد بزرگی است.

رعیتی فر با اشاره به اینکه کارشناسان ما با متانت کامل موضوعات را پیگیری می کنند، افزود: تلاش ما در این مسیر است که ضمن رعایت حقوق افراد انصاف رعایت شود .

وی با بیان اینکه حوزه بازرسی کار حفظ صیانت از نیروی کار و ارزش گذاشتن به حوزه ایمنی کشور یکی از وظایف خطیر بازرسان کار است، ادامه داد: این همه کارگری که در سطح کشور تلاش می کنند با همین بضاعت اندکی که در کشور در حوزه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث ناشی از کار کاهش می یابد

حوادث ناشی از کار کاهش می یابد