مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-22سياسي

نمایندگان اسراییل و یمن حین سخنرانی رییسی در سازمان ملل سالن را ترک کردند


سفیر اسراییل در واکنش به سخنان رییس جمهور ایران درباره هولوکاست در حالی که عکس مادربزرگش را که از هولوکاست جان سالم به در برده بود، در دست داشت، - سفیر اسراییل در واکنش به سخنان رییس جمهور ایران درباره هولوکاست در حالی که عکس مادربزرگش را که از هولوکاست جان سالم به در برده بود، در دست داشت، سالن مجمع عمومی را ترک کرد.

نماینده اسراییل در سازمان ملل و رییس شورای ریاستی یمن حین سخنرانی رییس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، سالن را ترک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ، گیلاد اردان، نماینده اسراییل در سازمان ملل و رشاد العلیمی، رییس شورای ریاستی یمن در اعتراض به ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران که در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد، سالن را ترک کردند.

اردان سفیر اسراییل در واکنش به سخنان رییس جمهور ایران درباره هولوکاست در حالی که عکس مادربزرگش را که از هولوکاست جان سالم به در برده بود، در دست داشت، سالن مجمع عمومی را ترک کرد.

ابراهیم رییسی روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی بی اس در خصوص هولوکاست گفته بود: مسائل تاریخی باید توسط محققان و تاریخ شناسان مورد بررسی و کنکاش قرار بگیرد.

رشاد العلیمی، رییس شورای ریاستی یمن به همراه هیئتی از این کشور در واکنش به حمایت رییس جمهور ایران از  حوثی ها حین سخنرانی رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اسراییل و یمن حین سخنرانی رییسی در سازمان ملل سالن را ترک کردند

نمایندگان اسراییل و یمن حین سخنرانی رییسی در سازمان ملل سالن را ترک کردند