مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 14:022022-09-22بين الملل

درخواست کمک اوکراین از اسراییل برای مقابله با پهپادهای ایران


مقام اوکراینی با تاکید بر اینکه اوکراین با لغو تحریم های ایران در صورت احیای برجام مخالف است، گفت: این توافق همکاری های نظامی بیشتری را بین تهران و مسکو ممکن می سازد.

- مقام اوکراینی با تاکید بر اینکه اوکراین با لغو تحریم های ایران در صورت احیای برجام مخالف است، گفت: این توافق همکاری های نظامی بیشتری را بین تهران و مسکو ممکن می سازد.

مقامات اسراییلی به وبگاه آکسیوس گفتند که دولت اوکراین از آنها خواسته تا اطلاعات مربوط به حمایت نظامی ایران از جنگ روسیه در اوکراین را با آنها به اشتراک بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، مقامات ارشد اسراییلی به آکسیوس گفتند که اوکراین از آنها خواسته تا اطلاعاتی را در مورد هرگونه حمایتی که ایران از ارتش روسیه در جنگ اوکراین می کند، به اشتراک بگذارند.

روسیه در روزهای اخیر چندین بار مواضع نظامی اوکراین را با پهپادهای انتحاری که گفته می شود ساخت ایران هستند، مورد هدف قرار داده و خسارات سهمگینی به مواضع ارتش اوکراین وارد آورده است.

با وجودی که تهران به طور رسمی هرگونه فروش پهپاد به روسیه را رد کرده، اما فرماندهان ارتش اوکراین به روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گفتند که پهپادهای ایرانی در چندین زمینه به روس ها برتری قابل توجهی می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک اوکراین از اسراییل برای مقابله با پهپادهای ایران

درخواست کمک اوکراین از اسراییل برای مقابله با پهپادهای ایران