مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-22سياسي

رییس دانشگاه پیام نور هفته دفاع مقدس را گرامی داشت


رییس دانشگاه پیام نور فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده رییس رییس دانشگاه پیام نور فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است: پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است.

روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، پرچم آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت مردم دلیر ایران است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

بدون شک تجربه دفاع مقدس ثابت کرد تنها راه مقابله با هجمه ها و فشارهای دشمنان و معاندان در عرصه های مختلف ایستادگی و مقاومت و اتکاء به پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان کشور، مردم و جوانان عزیز است و امروز که فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه توزی های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری سلامی را هموار سازد، وظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

رییس دانشگاه پیام نور هفته دفاع مقدس را گرامی داشت