مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 11:222022-09-22سياسي

رژه شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی در خلیج فارس


همزمان با رژه بزرگ دریایی نیروهای مسلح در آب های خلیج فارس، شناور رزمی شهید سلیمانی هم در این رژه برای نخستین بار به نمایش عموم گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سپاه نیوز، همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس و مراسم رژ بزرگ دریایی در بندرعباس، شناور شهید سلیمانی جدیدترین عضو نیروی دریایی سپاه پاسداران در این رژه دریایی شرکت کرد.

شناور شهید سلیمانی عضو جدید نیروی دریایی سپاه پاسداران محسوب می شود که مجهز به نخستین سامانه پرتاب ترکیبی موشک های برد کوتاه و متوسط سطح به سطح است.

شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی دارای بدنه شناساگریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که با توجه به نوع طراحی، قابلیت دریانوردی و اجرای انواع عملیات در آب های دور را فراهم می کند.

این شناور به نسبت شناورهای هم اندازه خود از قابلیت مانور بسیار بالاتر و شعاع چرخش بسیار کمتری برخوردار است که در اجرای تاکتیک های متنوع آفندی و پدافندی بسیار حائز اهمیت و مهم به شمار می رود.

قابلیت حمل و نشست و برخاست بالگرد دریای در شب و روز، حمل و به آب اندازی و از آبگیری انواع شناورهای تندرو تهاجمی و پهپاد عمود پرواز حین دریانوردی، بهره مندی از سامانه های بومی خود حفاظتی و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی پیشرفته و مدرن از دیگر ویژگی های شناور گشتی رزمی شهید سلیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی در خلیج فارس

رژه شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی در خلیج فارس