مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 17:372022-09-21سياسي

ورود افراد مشکوک به دانشگاه ها و ضرب و شتم دانشجویان از سوی سوءاستفاده ‎گران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی فوت مهسا امینی تجمعات دانشجویی در دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، الزهراء، علوم و تحقیقات و شهید بهشتی برگزار شد.

- همچنین در این تجمع بیانیه مشترک بسیج دانشجویی، اساتید و کارمندی دانشگاه تربیت مدرس قرائت شد که متن این بیانیه به شرح زیر است:بسیج دانشجویی، اساتید و کارمندی دانشگاه تربیت مدرس ضمن ابراز تأثر و تألم خویش، با خانواده مهسا امینی و مجروحان و خانواده شهدای امنیت ایران، این آسیب جانکاه را به ملت غیور ایران تسلیت عرض نموده، و از خداوند متعال برای آن مرحومه و شهدا و درگذشتگان حادثه، آرامش ابدی و برای بازماندگان طلب صبر می نماید.

از آنجا که این اتفاق موجب جریحه دار شدن احساسات بسیاری از مردم شریف ایران شد، شایسته است دستگاه های ذی ربط براساس دستور روسای محترم قوای سه گانه کشور، ضمن بررسی دقیق و همه جانبه موضوع، نتایج آن را به اطلاع مردم و افکار عمومی برسانند و در صورت قصور یا تقصیر احتمالی با متخلفین برخورد لازم صورت پذیرد.

در این ماجرا بیان چند نکته ضروری است:1.

بدیهی است شبکه های ماهواره ای مربوط به استکبار و منافقین و ممالک تازه به دوران رسیده وقاهتشان برای ملت کهن ایران قابل تأمل است که ناگهان از آمریکا و انگلیس تا ایادی سفاک و خونریزشان یکصدا و با تمام توان به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود افراد مشکوک به دانشگاه ها و ضرب و شتم دانشجویان از سوی سوءاستفاده ‎گران

ورود افراد مشکوک به دانشگاه ها و ضرب و شتم دانشجویان از سوی سوءاستفاده ‎گران