مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 16:422022-09-21اقتصادي

دست یابی ایران خودرو به دانش فنی طراحی و توسعه قوای محرکه خودروهای الکتریکی


بر اساس استراتژی کلان گروه صنعتی ایران خودرو، موفق شدیم به دانش فنی طراحی و توسعه قوای محرکه خودروهای الکتریکی و همچنین ساخت نخستین نمونه نیمه صنعتی خودرو تارا تمام برقی دست یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- کیوان وزیری با تاکید بر این که برای تولید انبوه تارا برقی نیازمند حمایت نهادهای حاکمیتی هستیم، گفت: هزینه این پروژه از مرحله طراحی تا تولید 45 میلیارد تومان بوده که برای تولید 20 دستگاه از این محصول که بتواند تست های لازم و صحه گذاری را انجام دهد و در راستای این که این مسیر مهم را با موفقیت در طراحی و مهندسی پشت سر بگذاریم، نیازمند بودجه هستیم.

وی با اشاره به تفاهم نامه های امضا شده برای تولید این محصول، اظهار کرد: با صبا باتری برای تامین و تولید باتری این محصول، با دانشگاه صنعتی شریف در حوزه باتری و با شرکت ها و ارگان های مختلف تفاهم نامه هایی را برای تولید این محصول به امضا رسانده ایم که از نگرانی های موجود زنجیره تامین این خودرو برقی کاسته شود.

وزیری با اشاره به این که در زمینه ایجاد مراکز شارژ باتری با راهبری وزارت صمت، مذاکراتی با شرکت مپنا صورت گرفته است، گفت: خودروی برقی پروژه ای ملی است که برای به ثمر نشستن آن باید به صورت هم زمان تمامی زیرساخت ها فراهم شود و با فراهم شدن الزامات، در سال آینده خبرهای خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست یابی ایران خودرو به دانش فنی طراحی و توسعه قوای محرکه خودروهای الکتریکی

دست یابی ایران خودرو به دانش فنی طراحی و توسعه قوای محرکه خودروهای الکتریکی