مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 15:472022-09-21سياسي

مراسم رونمایی از مجموعه مستند «کمپ 7»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، مراسم رونمایی از مستند «کمپ 7» صبح امروز (چهارشنبه) در محل شبکه افق سیما برگزار شد.

- صبح امروز (چهارشنبه) مراسم رونمایی از مجموعه مستند کمپ 7 و تجلیل از عوامل و سوژه های آن در محل شبکه افق سیما برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، مراسم رونمایی از مستند کمپ 7 صبح امروز (چهارشنبه) در محل شبکه افق سیما برگزار شد.

در این مراسم که با حضور صادق یزدانی، مدیر شبکه افق، عبدالحسین بدرلو مدیر گروه مستند شبکه افق، حجت الله اسحاقی، تهیه کننده مستند و جمعی از آزادگان و سوژه های این مجموعه مستند برگزار شده بود، نکات مهمی حول اهمیت ساخت اینگونه تولیدات تلویزیونی و همچنین لزوم پرداخت به بخش های کمتر مورد توجه قرار گرفته از دفاع مقدس توسط مدعوین مطرح شد.

وظیفه رسانه، پرداختن به حماسه ها است صادق یزدانی مدیر شبکه افق سیما در بخش دیگری از این جلسه گفت: مستند کمپ 7 کار متفاوتی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس تولید شده و همزمان با این هفته از شبکه افق پخش می شود.

در دنیا، حماسه های ماندگار کم داریم.

شکل گیری این حماسه ها و ماندگاری شان تحت تاثیر دو مولفه اساسی است؛ اولی، داشتن یک رهبر و امام در میدان است که به عنوان جهت دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم رونمایی از مجموعه مستند «کمپ 7»

مراسم رونمایی از مجموعه مستند «کمپ 7»