مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 15:372022-09-21سياسي

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که یادآور پیروزی ملت بزرگوار ایران در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی است را گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس یادآور و نماد مقاومت، پایداری، ایثار، رشادت و پیروزی ملت بزرگوار ایران در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و حراست از خاک پاک ایران را گرامی داشت.

متن کامل بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:  هشت سال دفاع مقدس، تابلویی گویا و همیشه زنده از جلوه های غرور آفرین و صحنه های افتخار آمیزی است که استقامت و پایداری و بیداری اسلامی دلیرمردان ایران اسلامی در برابر تجاوز ناجوانمردانه رژیم بعثی صدام با حمایت و پشتیبانی کامل نظام سلطه  را به زیبایی  هر چه تمامتر به نمایش گذاشته و یکی از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای آبی و خاکی، مرزهای دینی و اعتقادی میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

حضور حماسی ملت وفادار ایران در این دفاع نشان از اوج وحدت حول محور ولایت فقیه، رهبری و امامت امت بود به دفاعی جانانه در مقابل تجاوز وحشیانه دشمن و نماد عظیم غرور و افتخار ملی بدل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس