مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-21بين الملل

نگرانی تل آویو از جهش آمار خودکشی و اختلال روانی در ارتش اشغالگر


افزایش چشمگیر آمار خودکشی در میان سربازان رژیم صهیونیستی و شیوع اختلال روانی موسوم به PTSD در میان آن ها، نگرانی تل آویو را برانگیخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی افزایش شمار سربازان ارتش خود را که به دلیل ناراحتی های روانی دست به خودکشی می زنند، کتمان نمی کند.

آمارهای رسمی در تل آویو نشان می دهد که تعداد سربازان و افسرانی که از یک بحران روانی موسوم به اختلال اضطراب پس از سانحه (Post-traumatic stress disorder) رنج می برند، به صورت نگران کننده ای در حال افزایش است و به گفته منابع آگاه در این رژیم، نظامیانی که از این اختلال رنج می برند، مراجعه برای درمان روانی را در حد یک ننگ می دانند.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، ژنرال صهیونیست اسحاق بریک در این خصوص با اشاره به این که فرهنگ دروغ گویی در صفوف ارتش اسراییل ریشه دوانده و  این فرهنگ در میان کوچکترین سربازان تا بزرگترین ژنرال ها بسیار رواج دارد، تصریح کرد: ارتش برای جنگ بعدی آماده نیست.

از آنجایی که فقدان نظم و انضباط بسیار گسترده شده و عدم رعایت دستورات نظامی، به نوبه خود به منزله برداشتن یک خشت دیگر در راستای فروپاشی ارتش اسراییل محسوب می شود.

در همین راستا، پژوهشگران موسسه Mativ که یک مرکز تحقیقاتی برای بیماری های روانی است، در یک پژوهش جدید علمی جدید اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی تل آویو از جهش آمار خودکشی و اختلال روانی در ارتش اشغالگر

نگرانی تل آویو از جهش آمار خودکشی و اختلال روانی در ارتش اشغالگر