مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-21ورزشي

افشای جزییات دعوای مالی و جدایی مسی از بارسلونا


نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا در گزارشی از وجود یکسری ایمیل های رد و بدل شده میان خورخه مسی، پدر لیونل مسی، وکیل این بازیکن و یک فرد دیگر که مسئول رسیدگی به امور خانوادگی اوست با خوسپ ماریا بارتومئو رییس سابق باشگاه بارسلونا و اسکار گرائو مدیر اجرایی وقت باشگاه خبر داده است.

مسی تابستان سال گذشته با پایان قراردادش با بارسلونا برخلاف میل باطنی اش و به دلیل بحران مالی باشگاه و ناتوانی آن برای پرداخت حقوق این بازیکن، مجبور به ترک نوکمپ و رفتن به پاری سن ژرمن شد هرچند از آن زمان شایعاتی درباره بازگشتش به بارسلونا وجود داشته است.

با این حال هیچ یک از این اتفاقات ممکن بود رخ ندهد اگر بارتومئو درخواست مسی برای تمدید قراردادش را رد نمی کرد.

موندودپورتیوو مدعی شده که مستنداتی دارد که نشان می دهد نه تنها لیونل مسی بلکه قبل از او بازیکنان دیگری مانند نیمار هم ممکن بود با تمدید قراردادهای شان در بارسلونا بمانند.

در مورد لیونل مسی، نشریه کاتالان اسنادی دارد که نشان می دهد روز 4 می سال 2020 بارتومئو با پدر مسی تماس گرفته و به او پیشنهادی رسمی می دهد.

بارتومئو در آن زمان خواهان توافق برای تمدید قرارداد یک ساله مسی و پیشنهادش دارای بندی بوده که به موجب آن این قرارداد به صورت خودکار در پایان هر فصل برای یک سال دیگر تمدید شود اگر بازیکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جزییات دعوای مالی و جدایی مسی از بارسلونا

افشای جزییات دعوای مالی و جدایی مسی از بارسلونا