مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-21سياسي

جهاد تبیین دفاع مقدس برای رسانه تکلیفی واجب است


امروز جهادتبیین در حوزه دفاع مقدس وانتقال ارزشهای آن برای نسل های آینده وظیفه ای همگانی و برای رسانه ها تکلیفی واجب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در جلسه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر و با گرامی داشت هفته دفاع مقدس دفاع مقدس اظهارکرد: پاس داشت و نگه داشت دفاع مقدس و آرمان ها و ارزش های آن تکلیف است و باید به آن اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: با این وجود که هنر رسانه در رساندن یک مطلب به مخاطب خود فوق العاده است، اما در حوزه دفاع مقدس تاکنون در رسانه های شنیداری و دیداری در رساندن مفاهیم ارزشی دفاع مقدس کوتاهی شده است.

امام جمعه پل دختر گفت: با گذشت سه دهه پس از پایان دوره هشت سال دفاع مقدس تاکنون هنوز یک فیلم بین المللی جهت ادای حق مطلب و رشادت های رزمندگان در برابر چشم جهانیان، به تصویر کشیده نشده است.

وی افزود: بیش از 50 کشور در دوران دفاع مقدس در حمایت از رژیم بعث عراق در مقابل ایران صف آرایی کردند و بهترین جوانان این مملکت در این جنگ نابرابر با جان فشانی به شهادت رسیدند.

موسوی یادآور شد: جهاد تبیین دفاع مقدس برای رسانه امروز تکلیف واجب است و باید با روایت کردن خاطرات یثارگران،پیشکسوتان، شهدا و رزمندگان، فرهنگ دفاع مقدس ماندگار و به نسل های آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین دفاع مقدس برای رسانه تکلیفی واجب است

جهاد تبیین دفاع مقدس برای رسانه تکلیفی واجب است