مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 13:472022-09-21حوادث

شناسایی سارقین سایت های دیوار و شیپور/باند حرفه ای 13 نفره متلاشی شد


رییس پلیس آگاهی استان البرز از متلاشی شدن باند 13 نفره سارقین کرج خبر داد و گفت: در این میان سارقین سایت های شیپور و دیوار نیز شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، در طرح اجرای ضربتی دستگیری سارقین و خریداران اموال مسروقه که در آگاهی استان البرز برگزار شد،گفت: اجرای چهارمین مرحله طرح دستگیری سارقین در استان موفق به دستگیری 78 نفر متهم شدیم که 68 نفر سارق و 10 نفر خریدار اموال مسروقه بوده است؛ این عملیات در چندین استان از جمله تهران شهریار قزوین و استان البرز انجام شده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با توجه به اینکه متهمان اقرار به سرقت های متعدد داشتند، افزود: این باند 13 نفره بیش از 40 فقره از سرقت مغازه ها در سطح استان البرز و استان های دیگر را انجام داده اند که همگی دستگیر و اموال مسروقه بسیاری کشف شده است.

  وی ادامه داد: مورد خاص این دستگیری، فردی از طریق سایت دیوار و شیپور اموال را شناسایی و اقدام به خرید اموال می کرد سپس با نرم افزار جعلی پرداخت وجه انجام می داد و پولی  به حساب فروشنده واریز نمی شد.

انتهای پیام/ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی سارقین سایت های دیوار و شیپور/باند حرفه ای 13 نفره متلاشی شد

شناسایی سارقین سایت های دیوار و شیپور/باند حرفه ای 13 نفره متلاشی شد