مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-21ورزشي

والیبالیست های افق قم برابر سپاهان به دنبال نخستین پیروزی


تیم والیبال افق برتر شهر کریمان قم در دومین مسابقه از مسیر پرپیچ و خم صعود به لیگ برتر باشگاه های کشور برابر تیم مطرح فولاد مبارکه سپاهان صف آرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، والیبالیست های افق برتر شهر کریمان قم در دومین مسابقه خود از فصل جاری سری A لیگ دسته اول مردان ایران از ساعت 15 روز جمعه اول مهر ماه در سالن 6 هزار نفری 25 آبان اصفهان برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان قرار می گیرند.

شاگردان داوود نوری این روزها در حالی مشغول انجام تمرینات و برنامه های آماده سازی هستند که در هفته نخست مسابقات این فصل در میهمانی میبد یزد با حساب 3 بر 1 به حریف باختند و بازی هفته دوم آنها با تیم مس شهربابک به روز هجدهم مهر ماه موکول شده است.

این در شرایطی است که سی  و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های سری A دسته اول مردان ایران با حضور 22 تیم در دو گروه مقدماتی از روز دوشنبه 21 شهریورماه آغاز شده و در حالی که افق قم یکی از بازنده های هفته نخست بود، هفته دوم مسابقات به دلیل همزمانی با اربعین حسینی و مشکلات رفت و آمد تیم ها از 25 شهریور به 18 مهر ماه تغییر زمان یافت.

هفته سوم پیکارهای سری A لیگ دسته یک مردان با انجام 10 مسابقه در دو گروه های اول و دوم مقدماتی روز اول مهر در حالی برگزار می شود که تهران میزبان پنج بازی است و سایر دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبالیست های افق قم برابر سپاهان به دنبال نخستین پیروزی

والیبالیست های افق قم برابر سپاهان به دنبال نخستین پیروزی