مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 12:572022-09-21اقتصادي

تبادل تفاهمنامه همکاری شهرداری و دفاتر پیشخوان خدمات دولت همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان از تبادل تفاهمنامه همکاری بین شهرداری همدان و دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، تفاهم نامه همکاری و برون سپاری خدمات شهرداری همدان به دفاتر پیشخوان  با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان و رییس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان همدان، تبادل شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان در خصوص تبادل این تفاهمنامه اظهار داشت: هدف از انعقاد تفاهمنامه واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت توسط شهرداری همدان، اجرای قانون، عدم مراجعه ارباب رجوع به شهرداری و افزایش شفافیت و پاسخگویی به تقاضاهای مردم است.

مجتبی حمزه رستگار  با ابراز امیدواری در خصوص انعقاد این تفاهم نامه گفت: ما در مدیریت شهری خواستار تسریع و ارتقاء همکاری و احصا خدمات قابل واگذاری در شهرداری و تعیین قیمت خدمات به منظور ارائه در دفاتر پیشخوان دولت هستیم.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه یکپارچه شهرسازی افزود: کاهش تشریفات دست و پاگیر اداری، کاهش تصدی گری، تامین رضایت شهروندان، افزایش بهره وری و ارائه خدمات موثر و کارآمد به شهروندان، وحدت رویه و شفاف سازی در امور، حذف فعالیت های موازی و تصمیم گیری سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل تفاهمنامه همکاری شهرداری و دفاتر پیشخوان خدمات دولت همدان

تبادل تفاهمنامه همکاری شهرداری و دفاتر پیشخوان خدمات دولت همدان