مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 12:572022-09-21سياسي

پیشنهاد عجیب «محبی» برای مبارزه با بدحجابی!


جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر در برنامه شب گذشته(دوشنبه) گفت وگوی خبری که با موضوع گشت ارشاد پخش شد، ادعاهایی را درباره جلسه ای در سال 98 در دفتر رییس وقت قوه قضاییه مطرح کرد که از سوی حاضران در آن جلسه تکذیب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در بخشی از این برنامه که با حضور مسعود پزشکیان نماینده مجلس و صادق کوشکی کارشناس سیاسی پخش شد، جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر روی خط برنامه آمد و اظهاراتی پیرامون عملکرد گشت ارشاد بیان کرد.

وی در بخشی از این اظهارات به جلسه در سال 98 در دفتر آیت الله رییسی رییس وقت قوه قضاییه، پیرامون گشت ارشاد اشاره کرد و مدعی شد که در این جلسه راهکارهایی ارائه شد ولی گفتند اگر این برخوردها ادامه پیدا کند رای آقای رییسی در انتخابات دچار چالش می شود و بر اساس همین رییس دادسرای ارشاد آن زمان که خیلی خوب هم داشت کار می کرد تغییر کرد.

محبی ادامه داد: وقتی سایه سیاست بر سیاست گذاری حاکم است و وقتی اتفاق می افتد و شما بر اساس آن اتفاق گفت و گو می کنید و تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در بحران هاست، حرف شنیده نمی شود پس از این ادعای جلیل محبی تعدادی از حاضران در این جلسه در صفحه مجازی خود ضمن تکذیب ادعای جلیل محبی تاکید کردند که در این جلسه اصلا بحثی درباره انتخابات و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عجیب «محبی» برای مبارزه با بدحجابی!

پیشنهاد عجیب «محبی» برای مبارزه با بدحجابی!