مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 12:022022-09-21اقتصادي

کارنامه شرکت مس در 6 ماه نخست سال اعلام شد


عملکرد استخراج شرکت ملی مس تا 26 شهریورماه 11 درصد از برنامه بیشتر بوده است و نسبت به مدت مشابه سال 1400 نیز عملکرد بهتری داشته است.

- مس پرس به نقل از خبرگزاری فارس اعلام کرد، دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس گفت: بحمدلله عملکرد کل استخراج این شرکت تا 26 شهریورماه حدود 11 درصد از برنامه بیشتر بوده است و نسبت به مدت مشابه سال 1400 نیز عملکرد بهتری را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه این عملکرد مثبت تقریباً در تمام محصولات تولیدی مشاهده می شود، گفت: از جمله تولید 596227 تن کنسانتره مس که از برنامه 7 درصد جلوتر بوده و نسبت به تولید کنسانتره در مدت مشابه سال گذشته که 587 هزارتن 418 تن بوده عملکرد بالاتری با زحمت و تلاش شبانه روزی تمام کارکنان و خانواده بزرگ شرکت ملی صنایع مس ایران به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به اینکه در تولید لجن آندی و اسید سولفوریک نیز به ترتیب 28% و 29% رشد نسبت به برنامه داشته ایم، تاکید کرد: این امر بیانگر آن است که علاوه بر درآمدزایی درخصوص محصول اسید سولفوریک، با کمک به حفظ محیط زیست و همچنین کاهش عوارض آن برای ساکنان منطقه نیز شرایط بهتری را رقم زده ایم.

وی افزود: در شرایطی افزایش رشد 6 درصدی کاتد تولیدی نسبت به برنامه تحقق یافته که حدود 11 هزار تن قراضه مس در کارخانجات ذوب کمتر از مدت مشابه سال گذشته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه شرکت مس در 6 ماه نخست سال اعلام شد

کارنامه شرکت مس در 6 ماه نخست سال اعلام شد