مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-21اجتماعي

راه اندازی خط سریع السیر اتوبوس ویژه دانشگاه های قم در پردیسان


سرپرست سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم گفت: خط جدید و سریع السیر اتوبوس ویژه دانشگاه های قم به صورت رفت وبرگشت و در مسیر بلوار شهید منتظری تا دانشگاه پیام نور تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز سال تحصیلی و لزوم سرویس دهی به دانشجویان اظهار داشت: با توجه به مطالبات دانشجویان برای سال تحصیلی و تردد بسیار آن در مسیر پردیسان، خط ویژه ای راه اندازی شد.

وی از راه اندازی خط جدید در مسیر پردیسان خبر داد و افزود: خط جدید و سریع السیر اتوبوس به صورت رفت وبرگشت و در مسیر بلوار شیهد منتظری تا دانشگاه پیام نور تعریف شده و تا پایان سال تحصیلی 1401 تا 1402 فعال خواهد بود.

سرپرست سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم مسیر خط سریع السیر را تشریح کرد و گفت: مسیر حرکت اتوبوس ها از بلوار شهید منتظری، بلوار نیایش، بلوارامین، بلوار غدیر، دانشگاه قم، دانشگاه آزاد اسلامی، بلوار شهروند، دانشگاه شهاب دانش، بلوار امامت و دانشگاه پیام نور است.

وی در پایان تأکید کرد: خطوط جدید اتوبوس رانی با توجه به مطالبه مردم و شهروندان در تمام نقاط شهر در حال راه اندازی بوده و خط شهرک امام حسن(ع) نیز از شهرک امام حسن(ع) تا پایانه شهید مطهری(حرم مطهر) به صورت رفت وبرگشت راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط سریع السیر اتوبوس ویژه دانشگاه های قم در پردیسان

راه اندازی خط سریع السیر اتوبوس ویژه دانشگاه های قم در پردیسان