مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-21اقتصادي

رفع تصرف و تخلیه 54 ملک ناشناخته شهرداری تهران/ عرضه ملک بزرگ تجاری در بورس کالا


معاون شهردار تهران با اشاره به رفع تصرف و تخلیه 54 ملک ناشناخته شهرداری تهران گفت: 30 درصد صرفه جویی در منابع شهرداری با خرید در بورس کالا محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصادی شهردار تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اصلاح ساختار مالی در اجرایی کرده اند.

این موضوع شفافیت ها را هم به دنبال داشته است.

فلاح ادامه داد: به طور مثال؛ پیش از اینکه خزانه واحد تشکیل شود، درآمد کسر پارکینگ مشخص نبوده که چه شده و چقدر برای ساخت پارکینگ استفاده شده است، ولی اکنون با تشکیل خزانه واحد این موضوع کاملاً قابل رصد است.

وی ادامه داد: همچنین از اسفند سال گذشته پرداخت متمرکز حقوق انجام گرفت و صرفه جویی قابل توجهی به میزان حدود 300 میلیارد تومان انجام شد چرا که متوجه شده ایم رقم های پرداختی به صورتی بوده که مثلا صرف مخارج دیگر شده است.

معاون مالی شهرداری تهران اعلام کرد: حواله الکترونیک نیز در شهرداری تهران در حال انجام است و پرداخت پیمانکاران از این طریق قابل رصد است، همچنین مدیریت منسجمی برای بدهی ها و طلب های شهرداری تشکیل شده و نرم افزاری به زودی شکل می گیرد.

فلاح یادآور شد: پیش از این چند هفته طول می کشید که مشخص شود شهرداری چقدر از کدام سازمان یا دستگاه طلب دارد و یا چقدر بدهی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف و تخلیه 54 ملک ناشناخته شهرداری تهران/ عرضه ملک بزرگ تجاری در بورس کالا

رفع تصرف و تخلیه 54 ملک ناشناخته شهرداری تهران/ عرضه ملک بزرگ تجاری در بورس کالا