مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-21سياسي

راهپیمایی گسترده یمنی ها در سالروز انقلاب 21 سپتامبر+تصاویر


استان صعده یمن، امروز به مناسبت هشتمین سالروز انقلاب 21 سپتامبر، شاهد راهپیمایی گسترده مردمی در حمایت از این انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز (چهارشنبه، 21 سپتامبر)، راهپیمایی گسترده ای به مناسبت هفتمین سالگرد انقلاب 21 سپتامبر در استان صعده درج شده و نیز تصاویر و پلاکاردهایی از حسین بدرالدین الحوثی رهبر پیشین جنبش الحوثی و تصاویر عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر کنونی انصارالله یمن، شعارهایی در حمایت از انقلاب و آزادی و محکومیت تجاوز به یمن سر می دهند.

در طول این راهپیمایی علاوه بر سخنرانی برخی مقامات و شخصیت های سیاسی و مدنی و خواندن شعر بر تغییر بنیادینی که انقلاب 21 سپتامبر ایجاد کرد و به قیمومیت آمریکا بر یمن پایان داد و نیز چگونگی نجات کشور از تجزیه تاکید شد و به وضعیت هرج و مرج امنیتی، ترورها، غارت ها، گسترش فعالیت گروه های تکفیری و فروپاشی دستگاه های دولتی قبل از انقلاب و وضعیت امنیت و ثبات پس از انقلاب علی رغم تجاوز ائتلاف سعودی اشاره شد.

  در این سخنرانی ها همچنین از نیروهای مسلح یمن و موفقیت ها و دستاوردهای آن در سطوح مختلف تقدیر شد و حاضران در این راهپیمایی بر افزایش پایداری و مقابله با تجاوز آمریکایی - سعودی علیه یمن تا تحقق پیروزی کامل تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی گسترده یمنی ها در سالروز انقلاب 21 سپتامبر+تصاویر

راهپیمایی گسترده یمنی ها در سالروز انقلاب 21 سپتامبر+تصاویر