مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 10:572022-09-21اجتماعي

برای کاهش ترافیک، برخی از مدارس با نیم ساعت اختلاف باز می شوند


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: یکی از اقدامات مهم انجام شده هماهنگی های بین بخشی برای مدیریت تقاضای سفر است که باتوجه به جلسات انجام شده مقرر شد برخی از مدارس با اختلاف نیم ساعت باز شود که در کاهش ترافیک مؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین حق شناس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، صبح امروز در آیین رونمایی از 56 میدل باس در آستانه سال جدید اظهار کرد: فعالیت ستاد مهر از یک ماه پیش آغاز شد و شعار ستاد مهر امسال نیز تمام شعر مدرسه است می باشد، این شعار با این هدف انتخاب شد که افرادی که در شهر تردد می کنند یا دانش آموز هستند یا درگذشته دانش آموز بودند و تردد در شهر موجب تداعی شدن این صحنه ها برای آن ها می شود.

وی افزود: بر اساس این شعار اقداماتی در سطح شهر انجام شد؛ اولین برنامه تقویت ناوگان حمل و نقل همگانی بود که در دوران کمیسیون ماده 18 تشکیل، نرخ آن ها تصویب و از ابتدای شهریور ثبت نام سرویس مدارس شروع شد و تاکنون حدود 40 هزار دانش آموز برای این سرویس ها ثبت نام کرده اند و 4 هزار سرویس هم امسال فعالیت می کنند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده گفت: در 15 منطقه شهرداری، کارهایی برای ایمن سازی معابر صورت گرفت و هر کدام از مناطق موظف شدند با همکاری پلیس راهور و ناحیه آموزش و پرورش مربوطه، معابر اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش ترافیک، برخی از مدارس با نیم ساعت اختلاف باز می شوند

برای کاهش ترافیک، برخی از مدارس با نیم ساعت اختلاف باز می شوند