مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 10:522022-09-21بين الملل

دشمن منتظر تاکتیک های جدید اوکراین باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، «رمضان قدیروف» رییس جمهور منطقه خودمختار چچن از انتقال به مرحله استفاده از تاکتیک های جدیددر اوکراین خبر داد و گفت: - رییس جمهور منطقه خودمختار چچن گفت: آنچه اوکراینی ها تا کنون مشاهده کرده اند، فقط یک شوخی کودکانه بوده است و آن ها باید منتظر عواقب وخیم تاکتیک های جدید ما باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، رمضان قدیروف رییس جمهور منطقه خودمختار چچن از انتقال به مرحله استفاده از تاکتیک های جدیددر اوکراین خبر داد و گفت: عواقب وخیمی در انتظار دشمن است.

قدیروف در کانال تلگرامی خود همچنین افزود: آنچه دشمن تا کنون در عملیات ویژه نظامی در اوکراین مشاهده کرده، فقط یک شوخی کودکانه بوده است.

ما در حال حرکت به سمت تاکتیک جدید عملیات ویژه علیه نازی های اوکراین هستیم و دیگر با آن ها شوخی نخواهیم کرد.

رییس جمهور چچن در بخش پایانی پیام خود تأکید کرد: فقط کسانی که مفهوم اصلی این پیام را دریافت می کنند و به نتایج متعادلی برای نجات خود دست می یابند، خوش شانس خواهند بود؛ برای تاکتیک های جدید آماده شوید.

قدیروف پیشتر اعلام کرده بود که مراکز راهبردی در منطقه زاپروژیا در جنوب اوکراین تحت کنترل کامل نیرو های ویژه چچنی موسوم به یگان احمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن منتظر تاکتیک های جدید اوکراین باشد

دشمن منتظر تاکتیک های جدید اوکراین باشد