مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 09:372022-09-21اجتماعي

کاهش تردد زوار از مرز خسروی/ خروجی روزانه از مرز به کمتر از100 نفر رسید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از کاهش تردد در هر دو سوی مرز خسروی خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 هزار و 359 نفر زائر اربعین از طریق مرز خسروی به کشور بازگشتند.

- فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، آمار تردد زوار عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی طی روز گذشته (سه شنبه، 29 شهریورماه) را بیش از 4 هزار و 400 نفر اعلام کرد و از کاهش تردد در هر دو سوی مرز خسروی خبر داد.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 4 هزار و 359 نفر زائر اربعین از طریق مرز خسروی به کشور بازگشتند، ادامه داد: همچنان شاهد بازگشت زائران به صورت شبانه روزی از مرز خسروی هستیم، البته تعداد زوار برگشتی نسبت به روزهای گذشته کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه یادآور شد: تردد از سمت ایران هم به سمت عراق ادامه دارد بطوریکه روز گذشته 96 نفر از این مرز راهی کشور عراق شدند.

وی در توضیح وضعیت تردد وسایل نقلیه طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، افزود: مجموع ترددهای خودرویی در محدوده استان کرمانشاه به 577 هزار و 921 خودرو رسیده است.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تردد زوار از مرز خسروی/ خروجی روزانه از مرز به کمتر از100 نفر رسید

کاهش تردد زوار از مرز خسروی/ خروجی روزانه از مرز به کمتر از100 نفر رسید