مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 08:472022-09-21اقتصادي

تمایل روسیه برای صادرات به هند از طریق راه آهن اینچه برون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، محسن اعتماد مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وارد اروپا کند.

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 افزود: در واقع روسیه در نظر دارد تا بتواند از مسیر اینچه برون به هند هم صادرات داشته باشد، البته بابت این کار تخفیفاتی هم در نظر گرفته شده تا شاهد اتفاقات طلایی در حوزه صادرات باشیم.

اعتماد درباره قطار چینی که هفته گذشته از مرز اینچه برون به کشور وارد شد، ادامه داد: این قطار حاوی قطعات خودرو بود که هشتم شهریور ماه از این کشور حرکت و 21 شهریور ماه وارد اینچه برون شد و به سوی منطقه آزاد جلفا راهش را ادامه داد.

وی با اشاره به بازدید سفیر بنگلادش از اینچه برون گفت: چند وقت پیش هم سفیر بنگلادش ابراز علاقمندی کرده بود تا بتواند غلات را از قزاقستان و از طریق اینچه برون به کشور خود وارد کند.

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 بیان کرد: به هرحال حمل کانتینری نسبت به حمل جاده ای بسیار به صرفه و ارزان تر است و تقریباً هزینه ها را حدود یک سوم کاهش می دهد.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه بتوانیم این مسیر را احیا کنیم و این راه ترانزیتی راه بیفتد، تفاهم نامه های فله ای یا کانتینری در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل روسیه برای صادرات به هند از طریق راه آهن اینچه برون

تمایل روسیه برای صادرات به هند از طریق راه آهن اینچه برون