مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 08:472022-09-21اقتصادي

بازگشت 60 واحد صنعتی راکد استان یزد به چرخه تولید


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با بیان این که از 140 واحد تولیدی برای حضور در نمایشگاه های خارجی حمایت می کنیم، گفت: در استان یزد 60 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد دهقان صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به 60 عنوان برنامه های شاخص شرکت شهرک های صنعتی استان در حوزه حمایت ار صنایع کوچک اظهار کرد: از شاخص ترین برنامه ها در حوزه صنایع کوچک، توسعه خوشه های کسب و کار است که در شهریور امسال توسعه خوشه زیلوی میبد خاتمه یافت و ادامه کار به انجمن صنفی زیلوبافان استان یزد واگذار گردید.

وی با بیان این که در حال حاضر سه طرح توسعه خوشه ای در استان در حال پیاده سازی است افزود: 53 برنامه عمل حمایتی در سال 1400 از خوشه های در حال اجرا و خاتمه یافته در استان یزد عملیاتی شد و از ابتدای سال جاری تاکنون 37 برنامه عمل برای این خوشه ها تدوین و اجرا شده است که نسبت به سال گذشته در شش ماهه اول روند افزایشی را داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد حمایت از واحدهای صنعتی کوچک برای شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی را از برنامه های اثرگذار در حوزه توسعه بازار محصولات صنایع کوچک عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از سه هزار مورد حمایت از صنایع کوچک برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 60 واحد صنعتی راکد استان یزد به چرخه تولید

بازگشت 60 واحد صنعتی راکد استان یزد به چرخه تولید